Heb in Win10 geprobeerd een screenshot te maken met diverse programmas. Enkel wanneer ik scherm probeer printen van bv. een setup.exe van een programma Dan komt de vraag of ik toestemming wil geven om wijzigingen aan te brengen, en dit specifieke scherm kan ik niet afdrukken .
Weet iemand raad?
Heb in Win10 geprobeerd een screenshot te maken met diverse programmas. Enkel wanneer ik scherm probeer printen van bv. een setup.exe van een programma Dan komt de vraag of ik toestemming wil geven om wijzigingen aan te brengen, en dit specifieke scherm kan ik niet afdrukken .
Weet iemand raad?
Waarschijnlijk heb je dit al geprobeerd, maar als je gewoon een screenshot met het knipprogramma maakt, kun je deze dan vervolgens niet gewoon printen?
Kan zijn dat als je in Windows 10 je een screenshot probeert te maken met een extern programma Windows 10 dit ziet als een inbreuk, we zijn bij W10 uiteindelijk niet meer de baas over ons eigen besturingssysteem, nog minder over onze eigen programma's, dus dat is het probleem denk ik.
Ik zal hier eens Snagit proberen in W10 en kijken wat dat doet. Kom erop terug. Let wel, Snagit is niet gratis.
Snagit werkt gewoon onder Windows 10.
Er is geen standaard programma om een screenshot te maken in Windows. Je bent dus aangewezen op een extern programma. Als je dat extern gaat installeren kies dan voor uitvoeren als administrator.
Hoop dat je er inmiddels uit bent.