Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Games » Uitbreiding BF2 :Special Forces
Uitbreiding BF2 :Special Forces
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
iglo Bericht Geplaatst op 31-10-2005 Reageer met quote
Moderator
Zo als alle Battlefield 2 players het al wisten komt er een uitbreiding aan.. Special Forces..Er zullen veel vernieuwingen zijn, Maps in het donker, Flashbangs, er zullen meerdere opties zijn..

deze zal 24 november in de winkels liggen.. Als de uitbreiding besteld bij Bol.com, dan heb je hem thuis op de dag dat de uitbreiding uit komt!

Image

"haastige spoed.. komt altijd goed".

mail: iglo@computergenie.nl
Image
Ropie Bericht Geplaatst op 01-11-2005 Reageer met quote
Enthousiast lid
Cool :D
iglo Bericht Geplaatst op 01-11-2005 Reageer met quote
Moderator
Ropie schreef:
Cool :D

kort maar krachtig antwoord :lol:

Image
iglo Bericht Geplaatst op 01-11-2005 Reageer met quote
Moderator
Battlefield 2: Special Forces is de eerste expansion pack voor Battlefield 2. In Battlefield 2: Special Forces kun je kiezen uit 6 verschillende speciale groeperingen, zoals de Amerikaanse Seals of de Russische Spetznas.

Ook zijn er nieuwe mappen in deze uitbreiding, waaronder ook een aantal mappen die tijdens de nacht afspelen. De mappen zullen zich vooral richten op infanterie gevechten. Net zoals in Battlefield 2 zijn de mappen op drie verschillende map groottes te spelen, namelijk een 16, 32 en 64 spelers versie.

In Battlefield 2: Special Forces zitten natuurlijk ook weer nieuwe voertuigen, want wat is Battlefield zonder voertuigen. We kunnen in totaal 10 nieuwe voertuigen verwachten. Waaronder ook een aantal burger voertuigen, zoals een pick-up en een Forklifttruck.

Natuurlijk zitten er ook nieuwe wapens. Waaronder traangas en de flash-bang. Deze wapens zijn niet dodelijk, maar je wordt er wel tijdelijk door verblindt.

Er zijn ook nieuwe gadgets te vinden in Battlefield 2: Special Forces. Voor de nacht mappen natuurlijk nachtkijkers. Ook nieuw zijn de Grappling Hook, waarmee je op daken kunt klimmen, en de Zip Line Handle, waarmee je via een kabel naar beneden kunt glijden.

De commander mode, squads en stats zijn natuurlijk ook weer features die we terug kunnen verwachten. In Battlefield 2: Special Forces kun jij je collectie awards nog verder uitbreiden, want je kunt namelijk een aantal nieuwe awards verdienen.

Image
Timmetje Bericht Geplaatst op 10-11-2005 Reageer met quote
Gevorderd lid
Als ik het zo hoor lijkt het een tof spel :D
iglo Bericht Geplaatst op 10-11-2005 Reageer met quote
Moderator
is het ook..

Image
Timmetje Bericht Geplaatst op 11-11-2005 Reageer met quote
Gevorderd lid
hoeduur zal die zijn? En als je illegale bf2 hebt, zou je dan wel online kunnen met die legale special forces?
iglo Bericht Geplaatst op 11-11-2005 Reageer met quote
Moderator
Timmetje schreef:
hoeduur zal die zijn? En als je illegale bf2 hebt, zou je dan wel online kunnen met die legale special forces?

de uitbreiding Special force is 30 euro en battlefield 2 lig volgens mij rond de 40 a 55 euro.. met een illegale kun je niet online!

Image
Timmetje Bericht Geplaatst op 11-11-2005 Reageer met quote
Gevorderd lid
iglo schreef:
Timmetje schreef:

de uitbreiding Special force is 30 euro en battlefield 2 lig volgens mij rond de 40 a 55 euro.. met een illegale kun je niet online!

Nee maar ik bedoelde als ik BF2 illegaal heb en de legale uitbreiding Special Forces koop kan ik dan wel gwn online spelen?

Ridler Bericht Geplaatst op 16-11-2005 Reageer met quote
Gevorderd lid
Niet dat ik weet maar je moet wel een account bij EA hebben, tenminste die moest ik al aanmaken toen ik de demo ging spelen en als je alleen de expansion registeerd hebben ze bij EA natuurlijk ook hun bedenkingen het zal wel niet veel uitmaken maar toch...

Image
Image
Fatal Mind Bericht Geplaatst op 16-11-2005 Reageer met quote
Moderator
'k kan niet wachten tot ie er is,(al besteld()
Daeron Bericht Geplaatst op 16-11-2005 Reageer met quote
Moderator
Ik heb ook een tijdje terug ra2 met illegale key geinstalleerd omdat ik mijn doosje niet meer kon vinden, daarna yuri met legale key eroverheen geschopt, no problems, werkt nog altijd goed, zelfs online.

If you have a problem, if no OS can help, and if you can download it, maybe you can install... LINUX.
Moderator
ja maar kom op zeg, Red Alert 2 :S

dat is eeuwen oud,

Daeron Bericht Geplaatst op 16-11-2005 Reageer met quote
Moderator
Yuri's revenge is nog altijd phun! :D

If you have a problem, if no OS can help, and if you can download it, maybe you can install... LINUX.
Moderator
daar hebbie gelijk in en al zker in netwerk, dat is echt 1337 :P
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Forum » Games » Uitbreiding BF2 :Special Forces