Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Games » AA Americans Army 2.5
AA Americans Army 2.5

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
rudychivu Bericht Geplaatst op 18-10-2005 Reageer met quote
Nieuw lid
Hallo mensen.

sinds ander half jaar ben ik een verslaafde gebruiker van AA. Sinds deze week heb ik ook de nieuwe patch 2.5 geinstalleerd. Alleen heb ik het vermoede dat het nog niet helemaal klopt. Ik vermoed dan ook zo dat er gecheat word in het game. soms zijn der situaties dat ze precies weten waar ik zit en kunnen andere gasten nouwelijks dood. En het spel loopt ook nog niet soepel. zoals als ik bij de deur kom daar ik er door heen loop zonder de deur te openen en moment later in 1x weer voor de deur staat. heel vreemd. zijn er mensen die wat meer weten over deze onderwerpen?

bedankt

iglo Bericht Geplaatst op 18-10-2005 Reageer met quote
Moderator
dat zijn gewoon fouen in het spel van die deuren, er kan een mogelijkheid zijn dat somiige mensen cheates gebruikt

"haastige spoed.. komt altijd goed".

mail: iglo@computergenie.nl
Image
Patrick Bericht Geplaatst op 18-10-2005 Reageer met quote
Gevorderd lid
Iglo...heb jij de game dan? want ik heb zelfde probleem, cheaten zou onmogelijk zijn, want ze werken met punkbuster

I Heard That shit man, That's shit is not Funny!
Moderator
ik speel het zelf niet, maar ik weet dat punkbuster op bepaalde punten niet echt zuiver is... als er net een nieuwe cheat uit is voor een bepaald spel en punkbuster heeft nog geen nieuwe update, dan zal punkbuster niet reageren...

dat heb ik al een mee gemaakt bij Join Operations..

Image
Patrick Bericht Geplaatst op 18-10-2005 Reageer met quote
Gevorderd lid
das ook weer waar, hmm ik ga gewoon maar effe afwachten met de nieuwe update's, want er zijn behoorlijk wat buggs, zoals het rennen van de trap af, dat je in 1x stil staat, en dat je op sommige momenten niet meer kan rennen...

Moderator
is de enige oplossing

Image
iglo Bericht Geplaatst op 19-10-2005 Reageer met quote
Moderator
de update moet wel geinstalleerd zijn op de server waar je speeld.. je hebt zelf ook punkbuster op je je systeem staan, maar daar heeft het niet mee te maken...

Image
Daeron Bericht Geplaatst op 19-10-2005 Reageer met quote
Moderator
Dat probleem met de deuren en het stilstaan heet lag.
Dan is er tijdelijk verbindingsverlies met de server, en dan zet die alle spelers terug naar het punt waar de lag ontstond, heb het vaak genoeg gezien in quake 3 etc...

If you have a problem, if no OS can help, and if you can download it, maybe you can install... LINUX.
iglo Bericht Geplaatst op 19-10-2005 Reageer met quote
Moderator
rudychivu schreef:
Hallo mensen.

Ik vermoed dan ook zo dat er gecheat word in het game. soms zijn der situaties dat ze precies weten waar ik zit en kunnen andere gasten nouwelijks dood.

op dit stuk heb ik wat info gepost.. de rest is inderdaad lag, hoef niet aan jou verbinding te liggen, maar kan ook door de server komen..

Kunnen er bij AA ook eigen mappen worden gemaakt?

Image
Patrick Bericht Geplaatst op 19-10-2005 Reageer met quote
Gevorderd lid
Nee, niet dat ik weet, mar rudy en ik spelen altijd maar 1 map, soms is het zo vaag, dat mensen van zo'n verre afstand meerdere Headshot schieten,

Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Games » AA Americans Army 2.5