Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Multimedia » dvd branden
dvd branden
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
jansl Bericht Geplaatst op 30-11-2003 Reageer met quote
Beginnend lid
Goede middagZou iemand mij op een simpele en eenvoudige manier kunnen uitleggen hoe je een dvd brand ben al drie keer bij mycom geweest met de computer (koste me 120 euro) alles was in orde zeiden ze kreeg keurig dvd mee die hun gebrand hadden ik die afgespeelt op mijn dvdspeler deed het prima dus ik branden maar mooi niks.Ik heb alle optie's geprobeert maar niks. Ik wou graag de videobanden van mijn vrouw over zetten op dvd de videobanden worden zeer slecht dus als iemand mij kan helpen graag. Ik gebruik neodvd standard4 en nero 5.5(Ik wil er wel voor betalen als het moet of via de telefoon kosten voor mij) b.v.d. Jan

Jan
shadow Bericht Geplaatst op 30-11-2003 Reageer met quote
Genie
we zijn er niet op uit om geld te verdienen aan de tips die we geven ;) als je wil doneren kun je dat doen door op de banners te klikken,maar goed vertel hoe ga je te werk?ben je bekend met het branden van dvd-r voor de gewone videobestanden of dvd kopieeren en gaat het erom hoe je de videoband op je hd krijgt?of heb je een uitleg van begin tot eind nodig?
jansl Bericht Geplaatst op 01-12-2003 Reageer met quote
Beginnend lid
Dag shadowIk heb geen ervaring met dvd branden ik zal je uitleggen hoe ik te werk ga.Ik neem op met neostandard4 in mode pal dan sla ik het op op de schijf als dat klaar is dan sluit ik dat af. Ga dan naar nero5.5 neem de optie dvd-video klik op nieuw zoek het bestand op en sleep het naar de linkerkanten laat het los op het woord nieuw en dan komt het er in het vakje ernaast te staan en dan druk ik op branden.Maar dat heb ik al zoveel keer gedaan maar geen dvd dus wat doe ik fout volgens jou denk je.Of moet ik een complete uitleg hebben.Ik hoop dat je het een beetje begrijp hoe ik doe. m.v.gr. Jan(dat van die banners weet ik nu)

Jan
shadow Bericht Geplaatst op 01-12-2003 Reageer met quote
Genie
owkidokieje ziet volgens mij een punt over het hoofd,en dat is dat je de film eerst geschikt moet maken voor de dvd schijf.hier zijn een heleboel methoden voor,maar al met al gaat daar best nog wel een beetje werk in zitten.het bestand wat je nu gemaakt hebt is dat een avi of een mpeg?
Beginnend lid
het is mpeg Gr. jan

Jan
Genie
halloben ff voor je aan het sneupen geweest.Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf geen dvd,s kan branden aangezien ik geen dvd writer heb,ik zou je wel alles kunnen vertellen over vcd,svcd en skvcd. dit zijn 3 typen bestanden die je maakt op cd rom welke door je dvd speler gelezen kan worden.Maar desalniettemin heb ik denk ik toch een aardige site met duidelijke uitleg voor je opgescharreld http://www.renevanasten.nl/laat ff weten of het lukt ;)
Beginnend lid
Ik zal er even rond kijken of er wat bij zit jammer dat het niet gelukt is.Bedankt voor het zoeken andere keer beter. Gr. Jan

Jan
Genie
hoho jansz ik ben nog niet klaar hoor :D :Dik heb je alleen even een optie gegeven,de site die ik je gaf geeft een aardige beschrijving weer hoe je een film op dvd -r kan krijgen.tevens is het zo dat er nog veel meer mensen op deze topic kunnen reageren die wel vaak met een dvd-r werken en die het antwoord zo weten,maar 1 ding kan ik je wel meegeven je zult de film hoe dan ook moeten decoderen om hem op dvd te krijgen,das een bewerking waar je niet onderuit komt.het is niet zo eenvoudig (zoals velen wel denken) om nero te starten en ff een dvd te branden.dit is dus ook 1 van de redenen waarom ik niet een dvd writer koop,aangezien ik het op skvcd veel sneller kan doen en een heel acceptabele filmkwaliteit kan bewerkstelligen die nooit verloren gaat.nou tis weer een heel verhaal geworden waar je misschien niks aan hebt :D,ik probeer alleen ff aan te geven dat het niet zo eenvoudig werkt als de meeste mensen wel denken die een dvd writer willen aanschaffen.heb je overigens de software van pinaccle bij je dvd writer gekregen?hiermee moet het namelijk prima te doen zijnmocht je er nou via die site niet uitkomen reageer dan ff want dan ga ik onmiddelijk verder voor je op zoek ;)
Beginnend lid
Sorry ik dacht dat je klaar was,Dat op die anderen schijfjes branden heb ik al gedaan maar omdat daar te weinig op ging heb een dvdbrander gekocht vandaar ik zal nog maar even doorgaan met die andere schijfjes tot dat we het weten hoe het moet kan ze dan altijd nog over zetten.Ik hoop dat er andere mensen zijn die het wel weten.mischien hoor ik nog wat van je als je wat gevonden heb. Gr. Jan(Jullie zijn een van de weinige site waar je antwoordt terug krijgt en ik heb er al wat gehad en dit is niet slijmen) :-')

Jan
shadow Bericht Geplaatst op 02-12-2003 Reageer met quote
Genie
ik zou je kunnen leren hoe je 2 uur film op een cd rom van 80 minuten krijgt in hoge kwaliteit die op je dvd speler afgespeeld kan worden,maar laten we even afwachten wie er op het forum allemaal nog dvd,s branden
jansl Bericht Geplaatst op 02-12-2003 Reageer met quote
Beginnend lid
Oke dan wacht ik gewoon nog even af nog bedankt tot zover. Gr. jan

Jan
Frank@helpdeskforum Bericht Geplaatst op 03-12-2003 Reageer met quote
Senior lid
Nou, ik weet er niet veel van (helemaal nix) maar heb laatst een leuke videocd gemaakt van mijn dochterje van 3 maanden, deze heb ik later bij mijn buurman bewerkt met Pinacle Studio 8.0, hele fraaie effecten erin gemaakt, en moet zeggen dat ik over het resultaat dik en dik tevreden ben.Wat shadow ook zegt het is een hele klus een dvd te maken, en dat gaat zelfs mijn te ver, misschien kun je via Pinnacle Studio (diegeen die ik heb gebruikt) de videobanden van je vrouw inlezen en bewerken en daarna op cdrom neerzetten.Natuurlijk is het geen antwoord op je vraag, maar een suggestie die ik voorschrijf ;)In elk geval, was ik over het resultaat tevreden, en zal je zeker aaraden deze eens te proberen, wie weet bevalt het je wel zo goed, dat je nooit meer anders wilt ;) En ja je kan de film in dat programma direct branden en rustig bewijken hoe het resultaat er straks op cdrom uit komt te zien ;)Het is niet veel, maar een tip is altijd wel welkom ;)
jansl Bericht Geplaatst op 04-12-2003 Reageer met quote
Beginnend lid
Dag Frank bedankt voor de suggestie ik ga dit zeker uitproberen ik zeg altijd maar wat je niet probeert weet je ook niet. Gr. Jan

Jan
Frank@helpdeskforum Bericht Geplaatst op 04-12-2003 Reageer met quote
Senior lid
En wij zeggen altijd "samen komen we er wel uit" ;)en inderdaad, wat je niet probeer weet je ook niet.Oud gezegde "wat een boer niet weet vreet die niet " ;)
jansl Bericht Geplaatst op 04-12-2003 Reageer met quote
Beginnend lid
Precies

Jan
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Forum » Multimedia » dvd branden