Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken
 
  Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Computer-Café » Belangrijke mededelingen! [04-04-2004]
Belangrijke mededelingen! [04-04-2004]

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Frank@helpdeskforum Bericht Geplaatst op 29-10-2003 Reageer met quote
Senior lid
E-mail AdressenWij zijn bezig met het opschonen van onze database, helaas constateren wij dat veel van onze leden een onjuist email adres hebben ingevuld tijdens aanmelden, of zien we emails terug komen van email adressen die niet meer bestaan of email boxen die vol zijn geraakt.Wij vragen je dan ook je email adres te veranderen in je profiel.Let op:Alleen geldige email adressen worden geaccepteerd. Hieronder email adressen die wij gaan verwijderen en die niet meer worden geacepeerd.(lees de huisregels er anders nog maar op na)
  • @hotmail.com
  • @yahoo.com
  • @spam.nl
  • @msn.com
  • @msn.nl
Geef dus een geldig email adres op, die je van je provider is een goed alternatief, en daar hebben wij geen moeite mee. voorbeeld:kieskeurig@planet.nlZou een alternatief kunnen zijn, als die maar bestaat voorbeeld:
  • @wanadoo.nl
  • @planet.nl
  • @chello.nl
  • @wxs.nl
  • @xs4all.nl
Indien je niet meer kan inloggen is je account reeds verwijderd en moet je je helaas opnieuw registeren, met een GELDIG email adres.Alle ongeldige email adressen worden direct verwijderd en dat betekend dat je je account kwijt bent.Dank voor de medewerking.

Frank@helpdeskforum Bericht Geplaatst op 29-02-2004 Reageer met quote
Senior lid
AvatarsIk zie heel veel avatars die niet meer bestaan in veel profielen, helaas natuurlijk, maar zou graag willen zien dat je even naar je plaatje kijkt, en eventueel deze veranderd, aangezien het niet netjes is als er nix staat alleen maar een kader of rood kruis.Natuurlijk kan ik dat als Administrator heel makkelijk, maar zo gek ben ik niet om alle leden na te lopen en dit te veranderen, gewoonweg geen tijd voor.Dus leden, help dit forum voor een beter uitelijk en loop je profiel en avatar even na.Weet je niet hoe je dit moet veranderen?Kijk dan eens in "Veel gestelde vragen" hierin word het geheel netjes uitgelegd In elk geval bedankt voor ieders medewerking.
Frank@helpdeskforum Bericht Geplaatst op 16-03-2004 Reageer met quote
Senior lid
SupportOmdat er nog steeds mensen zijn die hun vraag, probleem, opmerking or what ever, anders dan op dit forum kwijt willen, zoals MSN, Email etc. Even het volgende:Nogmaals wil ik benadrukken dat wij, en daar bedoel ik alle medewerkers van The #1 Online Helpdesk mee, GEEN support via dit soort vorm van communicatie kunnen en zullen geven.Alle vragen worden op het forum gesteld, daarvoor is het forum opgericht. Gebruik zonodig onze zoekfunctie om een antwoord op je vraag te krijgen voordat je een bericht post.Dus:GEEN SUPPORT MEER VIA EMAIL, MSN, ICQ, ETC. Tenzij deze forum gericht zijn, zoals bv een inlogprobleem. Hiervoor stuur je een email naar MIJ (email staat in me profiel)De directeur
Frank@helpdeskforum Bericht Geplaatst op 03-04-2004 Reageer met quote
Senior lid
The #1 Online Helpdesk Huisregels en AfsprakenHet allerbelangrijkste van dit forum is, dat we er allemaal plezier in hebben. Om een en ander in goede banen te leiden, zijn er toch een paar afspraken nodig.Lees voor dat je gebruik maakt van het forum, deze afspraken goed door!!Als je een bericht op het forum plaatst, betekent dat automatischdat je akkoord gaat met de afspraken zoals die hieronder beschreven zijn. Bij deze huisregels en afspraken vind je ook onze disclaimer, welke aandachtig gelezen dient te worden. 1) Alleen in het “Hete warenforum” kan men vragen naar Warez-links, serials. Geen cd patches, gekopieerde films, MP3 sites of cracks. Links naar sites die deze items promoten of het in je bericht aanzetten tot gebruik van illegale software, wordt als ongewenst beschouwd. Het team van The #1 Online Helpdesk, heeft het volste recht om deze ongewenste items zonder enige vorm van informatie, te verplaatsen, cq te verwijderen. Vragen omtrent eventuele verwijdering, verplaatsing, van het geschreven bericht kan men overleggen met de beheerder van dat subforum. De Administrator zal zich in eerste instantie afzijdig houden in deze kwestie. 2) Er worden in forumberichten geen handelingen beschreven of Url’s kenbaar gemaakt, waardoor een andere forumbezoeker van The #1 Online Helpdesk schade kan oplopen aan zijn/haar computer. Dat wil zeggen: geef geen url met een virus erin verwerkt of die zorgt dat de andere een Trojaans paard geïnstalleerd krijgt. In geval van enige vorm van beschadiging aan computers door dit soort Url’s zijn wij genoodzaakt de berichtgever, zonder enige aanleiding (voorgoed) te verbannen van dit forum. Ook zal er een melding worden gemaakt bij de internet provider van deze berichtgever.3) Vloeken of andere beledigende taal, discriminatie naar andere forumleden of naar het team is niet toegestaan. Behandel elkaar met respect!!Bij herhaling kan The #1 Online Helpdesk team besluiten om de persoon die deze regel(s) overtreedt (voor goed) te bannen. Kom je in een bericht iets tegen waarvan je denkt "dat kan echt niet!", waarschuw dan een van de The #1 Online Helpdesk teamleden. Benader eerst de betreffende subforum beheerder die het probleem bij de administrator zal gaan neerleggen, deze zal vervolgens na overleg een beslissing nemen, deze beslissing is bindend en kan niet gewijzigd worden.4) Er mogen op het forum geen reclames, advertenties of commerciële linken geplaatst worden en ook het spammen van een forum is niet toegestaan. Mits hierover duidelijk contact is opgenomen met de administrator van The #1 Online Helpdesk kan hierop een uitzondering gemaakt worden. Voor advertenties en reclamewerk heeft The #1 Online Helpdesk, eigen personeel ingehuurd die het forum zullen promoten, etc. etc. Indien je een banner wil plaatsten of een link op het forum wil zien van jouw website, dien je hiervoor contact op te nemen met de afdeling support (zie contact button). 5) The #1 Online Helpdesk Team kan te alle tijden een topic dat offtopic dreigt te geraken bijsturen en zonodig sluiten.Dit geldt zeker voor topics, waarin de genoemde punten 1, 2, 3 en 4 voorkomen.Deze topics kunnen per direct gesloten worden. (Evt. met verwijdering/edit van de overtreding)6) The #1 Online Helpdesk is niet aansprakelijk voor antwoorden die op het forum door anderen worden gegeven.De berichten op het forum worden regelmatig gecheckt door het team. Eventuele fouten of schade aan apparatuur die ontstaan is na het uitvoeren van door forumleden aangedragen oplossingen, zijn niet te verhalen op personen van het The #1 Online Helpdesk team.Ook hiervoor: Kom je in een bericht iets tegen waarvan je denkt "dit kan echt niet!", waarschuw dan een van de Subforum beheerders.. 7) Als er geen regels zijn voor een situatie die zich voordoet, dan handelt het team naar beste weten en na onderling overleg binnen het team. Deze forumregels kunnen ieder moment, als het team dat nodig vindt, herzien worden. Kom dus af en toe even lezen, of alles nog hetzelfde is gebleven!8) Een signature komt onder iedere post te staan. Je kan hier dus een stukje tekst neerzetten dat bij iedere post onder je bericht verschijnt. Het is toegestaan een plaatje neer te zetten mits deze aan de volgende criteria voldoet. Het mag niet hoger zijn dan 90 pixels en een totale grote van 7,5 kb. Het is ook niet toegestaan dat je discriminerende teksten/linken of haatdragende taal in je signaturen zet. Voor de rest kan je de signaturen aanpassen zoals je wilt met een limiet van 200 karakters. Zo houden wij de laadtijd van het forum voor iedereen binnen de perken. 9) Topictitels zijn belangrijk: Plaats je een nieuw bericht op het forum, dan moet je daarvoor een titel neer zetten. Deze titel moet uiteraard betrekking hebben op jouw vraag. Probeer dit zo duidelijk mogelijk te verwoorden, dan heb je véél meer kans dat iemand die je kan helpen zal reageren op het bericht. Kreten als "Hellupie!!" of "Argggggggggg" en nog meer van die onzin geven geen beeld van wat je wilt vragen, en zijn niet terug te vinden voor het geval er iemand ooit hetzelfde probleem zou hebben. Als topictitels echt onduidelijk blijken te zijn, dan worden ze ge-edit door een teamlid van The #1 Online Helpdesk. Wanneer een topic niet bij het juiste categorie staat wordt het verplaatst. Er blijf dan een verwijzing staan zodat men het kan terug vinden. 10) Het The #1 Online Helpdesk forum is "beginnervriendelijk". Dat wil zeggen dat we het niet op prijs stellen, als er zodanig ingewikkeld gepost wordt dat niemand er meer iets van begrijpt. Probeer in je post duidelijk te zijn. Probeer zoveel mogelijk afkortingen achterwege te laten. Roep niet om de haverklap RTFM ("Read the fucking manual"). Wij proberen op het forum een sfeer te creëren, waarin niemand bang is om een vraag te stellen. Bedenk dat ook jij ooit ook een beginner in het omgaan met de computer was en met vragen zat, waar je absoluut niet uitkwam!Het The #1 Online Helpdesk motto is dan ook : "Samen komen we er wel uit!” 11) Indien u na registratie akkoord bent gegaan met onze algemene voorwaarden, betekent dit dat u instemt om onze maandelijkse nieuwsbrief te ontvangen via het door u opgegeven email adres tijdens uw registratie. Indien u echter deze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen dient u zich af te melden van ons forum om uw email adres te verwijderen uit onze database. Het afmelden kan via een email te sturen naar webmaster@helpdeskforum.nl met als onderwerp “verwijder”, vermeld duidelijk uw naam en email adres in het bericht 12) Het is van belang dat je een geldig email adres invult, zodat je een wachtwoord toegestuurd krijgt op het door jou ingevulde email adres. Ongeldige email adressen worden direct vernietigd door de administrators van het forum. Zorg er dus voor dat je tijdens registratie je email adres van je provider gebruikt, andere email adressen zoals @hotmail.com adressen en andere nep adressen worden direct vernietigd. Niet alleen de mail wordt vernietigd maar ook de totale registratie. Over deze actie kan niet worden gecorrespondeerd.Het Team van The #1 Online Helpdesk
Frank@helpdeskforum Bericht Geplaatst op 03-04-2004 Reageer met quote
Senior lid
We hebben een beetje hulp nodig..Helpdeskforum.nl wordt gemaakt en onderhouden door een aantal vrijwilligers die er genoegen in scheppen anderen van nuttige informatie te voorzien.Zij doen dit in hun vrije tijd en zonder enige vorm van vergoeding. Vooral de webmasters zijn dagelijks bij het onderhoud betrokken en spenderen menig uur achter de PC om de site zo optimaal mogelijk te houden. Helpdeskforum.nl kost geld, de site wordt gehost door XXL-Webhosting te Drachten en daar zijn uiteraard kosten aan verbonden. Verder zijn allerlei andere uitgaven zoals internet verbinding, sofware, enz die ook betaald moeten worden.Al met al niet schokkend, maar het moet er wel zijn. Hoe kunt u helpen?Allereerst klikt u op de button "steun ons" in het menu bovenaan het forum. Vervolgens ziet u een pagina met allerei banners.Als u genegen bent om 1 keer per week op onderstaande links te klikken en aldaar de banners te activeren, dan zijn we u zeer dankbaar! Alvast bedankt!
Frank@helpdeskforum Bericht Geplaatst op 03-04-2004 Reageer met quote
Senior lid
HottopicMensen die hottopic gebruiken hebben vast wel de melding gekregen dat er een nieuwe versie beschikbaar is. Deze versie heeft een leuke functie waarmee je altijd op de hoogste blijft van alle topics op het forum. Er is een functie bij gekomen die elk nieuw topic automatisch in je favorieten zet, en ook een melding geeft wanneer er een reactie op is gekomen. Ook is er een functie bij gekomen die de laatste active topics op het forum laat zien.Met deze 2 functies kun je dus goed het forum in de gaten houden.De lijst met active topics is al te zien zonder aanpassingen in de settings. Dit is gewoon een tablad in het hoofdscherm.Als alle nieuwe topics automatisch moeten worden toegevoegd dan moet er een instelling worden veranderd.Dit kan op de volgende manier gebeuren:hoofdscherm van hottopic-> settings -> forums -> helpdeskforum -> Zet een vinkje bij "add all new topics"Voor de mensen die geen hottopic hebben kijk dan [url=http://www.helpdeskforum.nl/phpBB2/viewtopic . php?t=3516;start=0"]hier [/url]voor meer informatie
Frank@helpdeskforum Bericht Geplaatst op 03-04-2004 Reageer met quote
Senior lid
Upgrade infoHet forum is totaal vernieuwd.Heb je een foutje gevonden laat dat dan ff weten in het feedbacktopic. Vind je het mooi geworden laat het dan ook ff weten
Frank@helpdeskforum Bericht Geplaatst op 03-04-2004 Reageer met quote
Senior lid
LogoDankzij een lid "Iwan" van dit forum, hebben we een opfrissing voor ons logo gedaan.Iwan heeft dit logo gemaakt, omdat die de oude niet proffesioneel genoeg vond. Met dit nieuwe logo blazen we dit forum weer nieuw leven in.Ik hoop dat iedereen het nieuwe logo ook mooi en beter vindt passen bij het geheel, zodat Iwan eer van zijn werk heeft Bedankt Iwan voor dit logo *laat een berichtje achter voor de maker *
Frank@helpdeskforum Bericht Geplaatst op 04-04-2004 Reageer met quote
Senior lid
Regels SitecheckVanaf heden zijn de regels voor sitechecks veranderd.[url=http://www.helpdeskforum.nl/phpBB2/viewtopic . php?t=6011]Lees hier de nieuwe regels voor het checken van je website[/url]
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   


Forum » Computer-Café » Belangrijke mededelingen! [04-04-2004]

Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers