Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Multimedia » svcd,bestand te groot
svcd,bestand te groot

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
shadow Bericht Geplaatst op 06-01-2003 Reageer met quote
Genie
hallo
via de ripping guide die hier destijds op het forum stond heb ik een dvd geript en geencodeerd.het eindresultaat is een image van 803 mb.de bitrate had ik ingesteld op 800 mb cdees.nu wil ik de image branden op een 800 mb cd en dat gaat dus niet.ook heb ik de overburn ingeschakeld naar 100 min.toch slikt nero het niet omdat ie simpelweg 3 mb tekort komt.ik wil hem best wel op 2 cdees zetten,maar is dit file te splitten of is er een oplossing om toch 803 mb op 1 800 mb cd te krijgen?

Gast Bericht Geplaatst op 06-01-2003 Reageer met quote

Als je Nero opstart dan krijg je de wizzard, klik die weg dan krijg je het scherm "nieuwe compilatie" schuif ff naar beneden tot je "Super Video CD" ziet staan, klik daar op en dan rechts op nieuw, dan opent rechts je browser van nero, ga daar naar je filmbestand dat je wilt branden en sleep dat in het linkervenster, nu zet Nero hem ff om (duurd effentjes) en dan kan je hem wel branden. Succes ;)PS; heb je wel MPEg geinstalleerd in nero ???
Genie
ik snap wat je bedoeld.je wilt het gemaakte mpeg bestand opnieuw omzetten.tis echter zo dat ik de ondertiteling meegeript heb en die vind je terug als je de image brand.hij zit echter niet in de mpeg.deze optie zat ikzelf nl ook al mee te spelen

Snap nu ff niet wat je wilt ::), je wilt 803mb op 1 cd zetten, dan maakt dat voor de subtitels niet uit die zijn al ingebakken in je rip, doe maar is zoals ik zei dan zal je zien dat die op 1 cd-rom past, alles bij elkaar is het 5 min. werk ;)
Genie
rest mij toch ff een ander vraagje.de lege cd rom die ik erin druk,geeft ie bij eigenschappen 88 mb aan.het is een 90 min 800 mb cd.dus ik dacht hee verkeerd cdeetje,pak wel ff een nieuwe.ook die geeft 88 mb aan.kan mijn plextortje geen 90 min lezen?tis toch een brandertje van 40 speed van nog geen jaar oud.of moet ik nero updaten?herken je dit?

Heb je ook een firmware update gedaan voor je brander? Anders ff kijken voor je type brander op de site van plextor. ;)
Genie
okidokie.ga ik ff doen.want normaal gesproken moet ie die svcd kunnen branden aangezien het om de tijdsduur gaat en niet om de mbz in dit geval
shadow Bericht Geplaatst op 07-01-2003 Reageer met quote
Genie
de firmupdate heeft me niet veel opgeleverd.de installatie van de laatste nero burning versie echter wel.hij brand hem probleemloos
katootje Bericht Geplaatst op 17-01-2003 Reageer met quote
Enthousiast lid
heb dit even zitten lezen... geldt dit ook voor andere brandprogz?? Ik heb winonCD en een bestand van net iets meer dan 700mb. Moet ik dan Nero installeren of kan het ook met winonCD... en hoe??
En (sorry ff meer vragen) kun je ook meerdere brandprogz naast elkaar op je pc hebben.

Gast Bericht Geplaatst op 17-01-2003 Reageer met quote

[quote author=katootje link=board=10;threadid=2074;start=0#8507 date=1042795566]heb dit even zitten lezen... geldt dit ook voor andere brandprogz?? Ik heb winonCD en een bestand van net iets meer dan 700mb. Moet ik dan Nero installeren of kan het ook met winonCD... en hoe??En (sorry ff meer vragen) kun je ook meerdere brandprogz naast elkaar op je pc hebben.[/quote]Ja je kan meerdere brandprogramma's naast elkaar hebben, maar laat die van adaptec maar links liggen, en Nero vind ik zelf een van de betere brandprogramma's, hoe je die cd van ruim 700mb kan branden met nero kan je hier lezen, wel ff links op die nieuwe pagina op Nero klikken ;)
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Multimedia » svcd,bestand te groot