Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Multimedia » media player
media player

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
rammstein Bericht Geplaatst op 06-12-2002 Reageer met quote
Nieuw lid
Hallo allemaal
een poosje terug heb ik een topic geplaatst over mijn videokaart aangezien de beelde niet vloeiend verliepen en haperen.ik heb een 64 mb gevorce kaart en ben een beetje met de drivers aan het stoeien geweest.Nu ben ik erachter gekomen dat het probleem bij de media player ligt.alle videobeelden verlopen vlekkeloos in bijv de realplayer virtual dub etcetera.maar in de mediaplayer hapert alles.het probleem is ontstaan sinds de installatie van xp plus,welke ik inmiddels tot in het register heb verwijderd,toch blijft het probleem bestaan.
iemand een oplossing??? :-\

Gast Bericht Geplaatst op 06-12-2002 Reageer met quote

Ff een vraagje, speel je o.a. divx fims af daarmee?
rammstein Bericht Geplaatst op 06-12-2002 Reageer met quote
Nieuw lid
yep maar ook de mpegs e.d verlopen slecht in de media player

Heb je de juiste codec geinstalleerd voor divx films en gebruik je voor mpeg films powerdvd 4.0?
shadow Bericht Geplaatst op 06-12-2002 Reageer met quote
Genie
hoi john.ik ben zeg maar het hulpje van rammstein.yep alles zit erop en eraan heb het dubbel gecheckt.probleem zit hem echt in de media player.ik wil de player dan ook volledig deinstalleren en opnieuw installeren,maar geen files overschrijven echt de hele zooi verwijderen.ik weet echter ff niet hoe ik dit veilig kan verwijderen.misschien weet jij het???

Zag net bij microsoft de nieuwe versie van mediaplayer, ik zou zeggen probeer hem is uit. Je kan hem hier downloaden. Laar maar weten of dit werkt, succes ;)
shadow Bericht Geplaatst op 07-12-2002 Reageer met quote
Genie
goed bedoeld john maar ook dit had ik al gedaan.er is absoluut iets misgegaan bij de installatie van plus,dus wil ik eers de media plaer volledig verwijderen alvorens ik hem opnieuw installeer.mijn vraAg komt er dus eigenlijk op neer.hoee deinstalleer ik de mediaplayer op een verantwoordelijke manier?
Gast Bericht Geplaatst op 07-12-2002 Reageer met quote

Hallo Shadow, dit lees ik er over op het internet, doe mij en je zelf een lol en maak eerst ff een backup aan met systeemherstel voordat je hier mee verder gaat ;)
" Hmm je kan hem heel makkelijk uninstallen als je maar weet hoe een inf bestandje werkt
uitvoeren :
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\wmp.inf,Uninstall
" en dan denk ik op enter drukken, ik heb het zelf niet geprobeerd daar de mediaplayer hier wel goed draaid, succes en laat maar weten of dit werkt. ;)

shadow Bericht Geplaatst op 07-12-2002 Reageer met quote
Genie
thanx john het werkt.close subject ;D
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Multimedia » media player