Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Computer-Café » handigheidje
handigheidje

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
shadow Bericht Geplaatst op 01-12-2002 Reageer met quote
Genie
hoi allemaal ik struin hier al enige tijd rond en dacht van kom laat ik es wat handigheidjes delen.de eerste die nu ff in me op komt werkt als volgt.
soms ben je op een site en zie je een leuke afbeelding die je maar wat graag wil hebben,dus in je enthousiasme klik je met rechts om de afbeelding op te slaan als...helaas er komt een melding dat je geen zooi mag jatten of iets dergelijks.geen nood,klik met links op de afbeelding en sleep hem in je taakbalk en sla hem van daaruit op.9 van de 10 keer werkt dit truukje succes

Gast Bericht Geplaatst op 01-12-2002 Reageer met quote

heee die kon ik nog niet ;) ;D
Gast Bericht Geplaatst op 01-12-2002 Reageer met quote

Moest het gelijk ff proberen, heb ff hier geprobeerd, en ff een afbeelding naar me taakbalk gesleept en toen op mijn bureablad geplaatst, en Shadow......... het werkt echt. Prima tip :-') Nog meer van dit soort, ik leer ook elke dag nog ;) ;D
Gast Bericht Geplaatst op 02-12-2002 Reageer met quote

Yep het werkt

Weeeeeeer iets geleerd

Laterrrrrrrrrrrrrrr 8)

Hoi,Ze staan volgens mij ook in de map Windows - Temp. Overigens lijkt mij de tip / truck van Shadow een stuk handiger. p.s. Het werkt!!!Fred
shadow Bericht Geplaatst op 02-12-2002 Reageer met quote
Genie
ze staan er wel in fred maar das alleen een verwijzing naar de link

Hoi Shadow,

Maar ergens slaat Windows ook de afbeeldingen tijdelijk op. Ook diegene met en zgn. kopierbeveiliging.

groetjes,

Fred

Gast Bericht Geplaatst op 03-12-2002 Reageer met quote

Die plaatjes en alle andere bestanden van een website worden in Temporary Internet Files opgeslagen, die zit tegenwoordig bij XP onder Documents & Settings/Username/Local settings.

Deze was voor mij ook nieuw dat je een plaatje naar je taakbalk kan slepen, weer wat geleerd !

Ik doe het normaal altijd met File/Save as linksboven in de browser zodat ik alles van de website in een map heb. Dit werkt wel handig als je v 200 smilies of zoiets van een website wilt hebben, kun je in 1 keer bewaren in een map en enkel maar verplaatsen. Anders moet je 200 x rechtsklikken en image bewaren.

Actros Bericht Geplaatst op 03-12-2002 Reageer met quote
Enthousiast lid
Handige tip die kon ik nog niet, maar ik gebruik hoofdzakelijk Opera als browser en heb daar geen last van. :-')

Groetjes Actros

Antec Sonata, Asus p4c800-E, Asus Radeon 9600XT, p4 2,8Ghz, 2×512 DDR, HDD 120Gig, winxp Pro NL
Image
Neill Bericht Geplaatst op 12-01-2003 Reageer met quote
Nieuw lid
Je kan ook gewoon op linkermuisknop en dan rechtermuisknop snel achter elkaar doen dat werkt ook. ::)
Gast Bericht Geplaatst op 12-01-2003 Reageer met quote

Mij niet. heb al kramp in mijn vingers van het klikken met de muis.
geert Bericht Geplaatst op 13-01-2003 Reageer met quote
Enthousiast lid
en in xp als je de uis gewoon op het plaatje houd voegt xp allerlij knoppen toe zoals print en opslaan die zijn gewoon te gebruiken :)
nedrm Bericht Geplaatst op 28-08-2003 Reageer met quote
Nieuw lid
je hebt het nu over dat xp een image aplett laat zien op plaatjes maar,daar zijn tegenwoordig ook code voor om dat te blokken hoor
kijk maar eens op mijn iste en probeer het maar eens
durf zeker te zeggen dat het niet zal lukken

Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Computer-Café » handigheidje