Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Multimedia » boxen ?
boxen ?

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
DECOR Bericht Geplaatst op 30-11-2002 Reageer met quote
Nieuw lid
Hoi,
ik heb een compaq pressario computer. Het geluid wordt voorzien door ESS maestro2 PCI audiodrive en gewoon kleine PC boxen. Kan iemand zeggen of ik hier andere boxen kan op aansluiten of moet ik hier een andere kaart voor steken. Welke boxen zou ik dan het beste nemen met een budget van +- 120€

Alvast bedankt. ;)

Gast Bericht Geplaatst op 30-11-2002 Reageer met quote

Kijk op de geluidskaart hoeveel uitgangen je hebt om eventueel boxen en/of subwoofer aan te sluiten.
Je kan op www.tweakers.net bij pricewatch goed kijken wat voor een boxen je kan halen voor een mooi prijsje.
En dat lukt zeker wel met 120 euro.

shadow Bericht Geplaatst op 06-12-2002 Reageer met quote
Genie
zeker weten dat het lukt voor dat geld ik ben pas nog op een aanbiedinkje gestuit van mercury.heb nu 880 watt mpo met subwoofer van mercury voor 20 pleuro,niks geen fratsen met geluidskaart.mogelijkheden zat.als je ff naar een pc zaakje loopt en even aangeeft wat er in je pc zit kun je voor 120 pleuro en naar mijn idee voor veel minder een magnifiek geluidje produceren
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Multimedia » boxen ?