Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Multimedia » Trust 300 messup
Trust 300 messup

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Bob Bericht Geplaatst op 24-11-2002 Reageer met quote
Nieuw lid
Hallo,ben nieuw op het forum,

Draai XP pro, heb Philips Vesta webcam , een Sipix 2.1 en een trust 300 spycam. De Vesta draaide prima. Vorige week had ik eindelijk de XP update van Trust voor de spy300 downloaded en geinstalleerd. Ik kreeg enkele waarschuwingen dat enkele bestanden overschreven werden,( maar ja dat gebeurt wel eens meer) De spycam doet het goed nu maar de Vesta, een veel betere camera wordt niet meer herkend, ook niet door Windows XP zelf. Hoe moet ik dit nu oplossen....
Alvast bedankt voor suggesties, Bob

Gast Bericht Geplaatst op 24-11-2002 Reageer met quote

En als je de drivers even opnieuw installeert, wat gebeurt er dan? Wordt er wel een USB apparaat herkend als je de camera aansluit?
Gast Bericht Geplaatst op 24-11-2002 Reageer met quote

Als je de drivers voor de Philips Vesta webcam opnieuw installeer moet je de USB kabel eerst verwijderen, wanneer de drivers zijn geinstalleerd zal hij vragen om de USB kabel er weer in te stoppen.
Bob Bericht Geplaatst op 24-11-2002 Reageer met quote
Nieuw lid
Ik heb beide zowel geinstalleerd als gedeinstalleerd. Het lijkt in windows zelf fout te gaan. Elke keer als ik hem opstart krijg ik de dialog box: A serious error has occurred, en hij wil dat dan doorbellen naar microsoft.
De codes zijn voor mij abacadabra

Gast Bericht Geplaatst op 30-11-2002 Reageer met quote

Noem even de exacte foutmelding die je krijgt, maak desnoods even een screenshot van de details die je kan aanklikken als de fout op je scherm staat.
shadow Bericht Geplaatst op 07-12-2002 Reageer met quote
Genie
je kan proberen hem compatible te maken met windows 98.hetzelfde probleem heb ik gehad met een trust scanner die naderhand wel werkte
Gast Bericht Geplaatst op 07-12-2002 Reageer met quote

[quote author=shadow link=board=10;threadid=1807;start=0#7027 date=1039251463]
je kan proberen hem compatible te maken met windows 98.hetzelfde probleem heb ik gehad met een trust scanner die naderhand wel werkte
[/quote]

Leg even uit hoe je dat doet, ik zie het namelijk niet zo voor me.

Genie
ga op de snelkoppeling van het betreffende programma staan en klik rechts en kies voor eigenschappen.vervolgens het tabblad compatibiliteit.in dit venster kun je de camera compatible maken met elke andere windows versie
Gast Bericht Geplaatst op 07-12-2002 Reageer met quote

Alles leuk en wel maar de camera wordt niet meer herkend door Windows XP, dus heeft het weinig zin om het programma in een (bv) Windows 98 omgeving te laten draaien. Probleem is dus nu dat de camera (dus hardware) niet werkt.
Genie
hmm erg vervelend allemaal.zelf heb ik ook een philips vesta camera en heb besloten die vanmiddag maar weer eens aan te sluiten en te installeren.heb een driver update bij philips gehaald en hij draait prima op xp pro hier.dus het kan wel zonder fratsen uit te halen
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Multimedia » Trust 300 messup