Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Multimedia » dvdfilm op tv
dvdfilm op tv
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Gast Bericht Geplaatst op 12-10-2002 Reageer met quote

Mijn zoon heeft een nieuwe comp.gekocht en wil nu dvdfilms afdraaien op de tv.Hij krijgt op de tv hetzelfde vak als op de monitor maar ziet niet de film.Op de monitor speelt hij wel.
Soms krijgt hij heel even de film te zien,maar valt dan weer weg.
Weet iemand van jullie wat hij fout doet?Wat moet hij op de comp.aanklikken zodat hij de film wel kan zien?
Heel dankbaar voor jullie hulp,gr.G.Severin

Hmm Ik had hier gisteravond al op gereageerd, maar goed hier gaan we weer :) Wat voor films wilt die afspelen, Divx of Mpeg, of originele dvd's, welk programma gebruikt die om films te kijken, powerdvd, windvd of NVdvd, heeft die een tvtool om te schakelen tussen pc en tv? Heeft hij de juiste codecs geinstalleerd?
Ik zie je antwoord wel verschijnen hier en dan gaan we weer verder sleutelen ;)

Hartelijk dank voor de moeite.Er was een storing vanochtend,zodat wij je antwoord niet konden lezen.
Ik weet hier geen antwoord op.Om 5 uur is mijn zoon weer hier,dan laat ik hem antwoorden.
Tot wederhoren.G.Severin

Okeee ik lees het hier wel ;D :)

Ik gebruik gehuurde dvd van video land,maar het kan zijn dat mn windvd dit niet onderdsteunt,maar benieuwd want af en toe krijg el goed beeld op mn tv maar is dan later weer weg.Ieder geval alvast bedankt voor de moeite

Hoe heb je je verbinding naar je tv lopen, is dat draadloos of via tulpstekkers?

Ik was nog wat vergeten,ik heb geen flauw benuld van die tv-tools.codecs weet ik ook niet toen ik mn pc kreeg zat windvd erop.

Ik heb n 3 weg tulpstekker maar hij zei dat ik alleen maar de video kabel nodig had

Oke ehseverin, heb je het al geprobeerd met je 3 weg tulpstekker en een tv tool, en als je ff online hulp wilt voeg je mij maar ff toe aan je msn en dan leg ik je het wat sneller uit ;)

Waar kan ik een tv tool vinden en welke moet ik hebben?

Bij mij, ik weet niet of er voor de nieuwe versie al een ding is wat kraakt, dus heb ik een stabiele 5.5 voor je klaar liggen.

Hallo John,
Mijn zoon wil graag je emailadres,want hij heeft grote problemen.
Je kunt het naar mij toe sturen.eh.severin@chello.nl
Bedankt dat je wilt helpen.

Nog even dit.Hij wilde met je msnnen,maar volgens hem heb je geen msnadres en hij heeft geen icq.

Ik heb hem al toegevoegd maar hij staat ofline

John,het is een grote puinzooi bij mijn zoon.Het beeldscherm is opgeslitst.1 deel waar de schermpjes te voorschijn komen b.v.msn die verdwijnen ergens heen,en zijn cursor loopt weg van het beeld.
Zou het niet mogelijk zijn dat hij jou kan opbellen,misschien kun jij hem helpen.
Wij niet,wij zijn analfabeten.Je hebt mijn privé email adres misschien mag hij jou bellen???

Nieuw onderwerpNieuw antwoord   Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Forum » Multimedia » dvdfilm op tv