Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Multimedia » Geluid doet het niet...
Geluid doet het niet...
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Tyreas Bericht Geplaatst op 05-06-2005 Reageer met quote
PR Medewerker
Symbiose schreef:
uh ik ga ervanuit dat dit wel het geval is, maar ik neem aan dat je in de bios settings onboard sound aan hebt staan? :)

Uiteraard....

Kben toevallig nu net bezig een nieuwe audio-kaart erin te zetten + verse installatie...

Wie zonder inspanning omhoog wil komen moet liftboy worden in een fabriek van zelfrijzend bakmeel.
Symbiose Bericht Geplaatst op 05-06-2005 Reageer met quote
Moderator
ik kon me al niet voorstellen dat dat het zou zijn, maar ik dacht, laat ik et toch even zeggen :P

Niets van deze elektronische uitgave mag worden verveelvoudigd of openbaar gemaakt, zonder schriftelijke toestemming van de poster.
gebakje1 Bericht Geplaatst op 05-06-2005 Reageer met quote
Enthousiast lid
Tyreas1 schreef:
Nou gebakje1 aan jou gelul heb ik dus geen flikker...

De rest bedankt, ik ga toch ff eerst kijke of ECS het weet en anders een kale install dan maar...

sorry is geen dom gelul de ks5a mobotjes zijn gewoon slecht , das ook de reden waarom ze met bosjes tegelijk voor een schijntje op marktplaats tekoop aangeboden worden
bovendien spreek ik uit ervaring :-x

Tyreas Bericht Geplaatst op 05-06-2005 Reageer met quote
PR Medewerker
gebakje1 schreef:
Tyreas1 schreef:

De rest bedankt, ik ga toch ff eerst kijke of ECS het weet en anders een kale install dan maar...

sorry is geen dom gelul de ks5a mobotjes zijn gewoon slecht , das ook de reden waarom ze met bosjes tegelijk voor een schijntje op marktplaats tekoop aangeboden worden

Ja nou fijn voor jou dan, maar ik schiet niks op met je kritiek op deze types. Kijk ik kan wel allerlei tegenargumenten gaan verzinnen maar daar schiet ik ook niks mee op. En wil je dan liever je mening voor je houden, want er zijn altijd nog veel mensen die dit product gebruiken en er dagelijks wel plezier van hebben en goede ervaringen hebben met ECS. Ik ben er ook niet weg van maar dan ga ik het niet zo uiten.

Het is trouwens al opgelost, gewoon een nieuwe geluidskaart erin...

Wie zonder inspanning omhoog wil komen moet liftboy worden in een fabriek van zelfrijzend bakmeel.
gebakje1 Bericht Geplaatst op 06-06-2005 Reageer met quote
Enthousiast lid
Tyreas1 schreef:
gebakje1 schreef:
Tyreas1 schreef:

Ja nou fijn voor jou dan, maar ik schiet niks op met je kritiek op deze types. Kijk ik kan wel allerlei tegenargumenten gaan verzinnen maar daar schiet ik ook niks mee op. En wil je dan liever je mening voor je houden, want er zijn altijd nog veel mensen die dit product gebruiken en er dagelijks wel plezier van hebben en goede ervaringen hebben met ECS. Ik ben er ook niet weg van maar dan ga ik het niet zo uiten.

Het is trouwens al opgelost, gewoon een nieuwe geluidskaart erin...

oke oke
t was ook niet m`n bedoeling om een bepaald merk af te kraken
maar meer om je duidelijk te maken dat het geluids probleem waarschijnlijk niet op te lossen is omdat dat een defect is aan de mobo en als je dan toch kosten moet maken om het geluid aan de praat te krijgen ( zoals je nu hebt gedaan met die extra geluids kaart ) , je beter het geld aan een ander moederbord kunt uitgeven , die dingen zijn tegen woordig niet zo duur meer en hebben veel meer optie`s zoals sata/firewire/5.1 surround sound /sdif en meer usb poorten
bovendien support de ks5a maar tot 2400+ dus een geweldige upgrade kun je er niet mee maken
:roll: :roll:

Tyreas Bericht Geplaatst op 06-06-2005 Reageer met quote
PR Medewerker
Ik snap het, we houden erover op...

Ik hoop dat je volgende keer een beetje minder kritiek kunt leveren :D :wink:

Symbiose Bericht Geplaatst op 06-06-2005 Reageer met quote
Moderator
kritiek hebben is niet erg, mits het goed onderbouwd is. maar misschien is het beter om dit even te laten gaan inderdaad :) :)

Niets van deze elektronische uitgave mag worden verveelvoudigd of openbaar gemaakt, zonder schriftelijke toestemming van de poster.
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Forum » Multimedia » Geluid doet het niet...