Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Scripten & programmeren » Online agenda zelf maken
[OVERIG]  Online agenda zelf maken

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
NemoProblemo Bericht Geplaatst op 04-04-2007 Reageer met quote
Enthousiast lid
Hallo Allemaal,

Ik wil een agenda/planner software op me ftp server krijgen zodat ik een eigen online agenda/planner heb die ik zelf overal ter wereld kan gebruiken omdat ie dan op internet staat.

wie kan mij helpen hoe ik een programma al draaien op me ftp server/website krijg.

groetjessss Nemo

Alles komt goed !!

www.tunes4fun.nl
vosManz Bericht Geplaatst op 04-04-2007 Reageer met quote
Technische man
1. Je kiest een taal waarin je het script wil maken (bijvoorbeeld PHP of ASP), en de database waarin je de gegevens op wil slaan (bijvoorbeeld MySQL, MSSQL of Access)

2. Maak het script, of zoek een bestaand script.

3. Zet het op de webserver via FTP.

4. Maak de database aan, en de bijbehorende tabellen.

5. Klaar is NemoProblemo :P

vosManz | ook deze verplaatst :P je had ook gewoon in je vorige onderwerp door mogen gaan hoor..

::: vosManz :::
NemoProblemo Bericht Geplaatst op 04-04-2007 Reageer met quote
Enthousiast lid
maar ik wil een bestaande software op me site laten draaien, dus de software geheel ge-exe op me website gebeurd dat dan op deze manier dan ook?

Alles komt goed !!

www.tunes4fun.nl
vosManz Bericht Geplaatst op 04-04-2007 Reageer met quote
Technische man
Wat voor server heb je dan? Als je applicaties (.exe) via het web wil aanspreken heb je volgens mij een aparte configuratie nodig...

Ik denk dat je beter eerst eens kan gaan rondzoeken hoe zo'n systeem en een server precies werken, en daarna zou ik nog eens gaan kijken wat je dan precies wil, en hoe je dat kan maken.

Uiteraard willen wij je daarbij graag helpen, maar ik heb het idee (excuse me if i'm wrong) dat je pas net begint aan het werken met servers en bouwen van website's en scripts e.d.

NemoProblemo Bericht Geplaatst op 05-04-2007 Reageer met quote
Enthousiast lid
ach een website bouwen lukt me wel zie www.tunes4fun.nl maar php werken is wat anders en server ja die heb ik staan hier, maar wil me er meer op toeleggen hoe zoiets werkt en hulp is altijd welkom want we hebben allemaal wel een hellpende hand nodig lijkt me...

:-)

Alles komt goed !!

www.tunes4fun.nl
vosManz Bericht Geplaatst op 05-04-2007 Reageer met quote
Technische man
Zo te zien kan je server php aan, en waarschijnlijk ook MySQL. Maar die website is toch ook in php gemaakt? heb je dat niet zelf gedaan dan?

NemoProblemo Bericht Geplaatst op 05-04-2007 Reageer met quote
Enthousiast lid
met hulp van iemand heb ik deze gemaakt, maar wil liever aan de agenda weinig tijd besteden door zelf een script te schrijven aangezien ik wil dat het vandaag al moest werken.... en om een ander bedrijf dit te laten doen kost me tijd en geld en wil dit graag op een goedkope manier instaleren en laten draaien ... dus dacht ik aan een bestaande programma op me website te zetten en daarmee aan de slag te gaan.... ( ik blijf hollander he :-) )

Alles komt goed !!

www.tunes4fun.nl
vosManz Bericht Geplaatst op 05-04-2007 Reageer met quote
Technische man
Zelf maken binnen een dag wordt lastig :P

maar zoek dan eens rond op het internet. Er zijn waarschijnlijk genoeg scripts die aan jou eisen voldoen. En als je iets mist/overbodig vindt, kan je het altijd nog aanpassen :P

Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Scripten & programmeren » Online agenda zelf maken