Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Multimedia » Van digitale filmcamera naar DVD
Van digitale filmcamera naar DVD

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Superindo Bericht Geplaatst op 11-05-2004 Reageer met quote
Nieuw lid
Hoi,Ik heb pas geleden een digitale filmcamera gekocht van Sony (DC-TRV145E PAL). Ik wil graag datgene wat ik gefilmd heb op DVD branden. Alles wat ik nu heb is Pinnacle Studio versie 8.0 en Sonic My DVD. Ik moet nog een kabel kopen voor van de camera naar de PC. Wordt met deze kabel de firewire bedoeld. Misschien een domme vraag, maar ik ben nog een leek wat dat betreft. Wat moet ik verder nog doen. Ik heb een Gforce 4 kaart in de PC. Is het gewoon een kwestie van kabel aansluiten en via de software beginnen of komt er nog veel meer bij kijken. Ik hoor het graag van jullie!!Groetjes!! :-[
shadow Bericht Geplaatst op 11-05-2004 Reageer met quote
Genie
in principe zou je de camera zo op de comp moeten kunnen aansluiten en met bijgeleverde software de beelden naar je pc kunnen brengen,pas dan kan je hem geschikt maken voor dvd, dit zou metpineaccle prima moeten lukken,maar indien je er niet uitkomt kan ik je nog wel aan andere handleidingen helpen
Superindo Bericht Geplaatst op 11-05-2004 Reageer met quote
Nieuw lid
Maar ik moet toch wel een firewire-kaart en een firewire kabel hebben hè? Want ik heb begrepen dat het via usb niet zo goed gaat. Als iemand interessante links heeft, hoor ik ze graag.
shadow Bericht Geplaatst op 12-05-2004 Reageer met quote
Genie
Wat is FireWire? FireWire™ is de oorspronkelijk door Apple ontwikkelde ultra snelle computerinterface die de officiële industrienorm voor IEEE 1394 geworden is. Naast ongekende datatransmissiesnelheden tot 400 Mbps biedt FireWire™ een bandbreedte die bijna dertig maal groter is dan van usb, waardoor deze interface ideaal is voor het accuraat oversturen van zeer grote databestanden.
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Multimedia » Van digitale filmcamera naar DVD