Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Multimedia » geen geluid
geen geluid

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
calleke Bericht Geplaatst op 26-03-2004 Reageer met quote
Enthousiast lid
Wie kan mij helpen?Ik heb met een programma tmpgenc en tmpgenc auditor een film gebrand die ik van internet heb gehaald.Dit is prima gelukt, maar ik heb nog een probleem ik heb geen geluid.Hoe moet ik de audio instellen je kunt verschillende keuzes maken, kan iemand mij een beetje duidelijk uitleggen hoe ik het met het geluid moet doen.Is het nodig om het geluid en beeld te splitsen als je voldoende ruimte heb ik brand namelijk op een dvd.Ik krijg bij ook telkens de melding" you are trying to create a mpeg-2 file.To playback mpeg-2 file DVDplayer software needs to be installed on your system.Mpeg-2 files cannot be played without such playback software"Doe ik iets verkeerd of mis ik iets van software op mijn p.c?Groetjes Calleke
shadow Bericht Geplaatst op 27-03-2004 Reageer met quote
Genie
als ik de melding zo bekijk mis je een programma om dvd,s mee af te spelen op je pc.lijkt me stug dat je dat er niet op hebt zitten,maar goed zo verteld de melding het wel.welk programma gebruik je om dvd af te spelen op je computer?
calleke Bericht Geplaatst op 27-03-2004 Reageer met quote
Enthousiast lid
Het afspelen op mijn p.c. geeft geen problemen dat gaat prima gewoon goed geluid en beeld, meestal kijk ik dan die films met Videolan.Ik heb ook al originele dvd's bekeken via mijn p.c. dit ging ook prima.Ik denk dat ik iets verkeerd doe bij het omzetten naar mpeg, maar wat?????
shadow Bericht Geplaatst op 27-03-2004 Reageer met quote
Genie
ik moet toegven dat ik nie erg thuis ben in het branden van dvd-r,maar weet wel alles van het maken van vcd/svcd en skvcd,waarmee ik wil zeggen dat het volgende me wel opvalt aan je melding.hij spreekt namelijk over mpeg 2 dit formaat word gebruikt voor svcd en skvcdmogelijk dat je hier mee de mist in gaat?
misterdownloader Bericht Geplaatst op 08-04-2004 Reageer met quote
Nieuw lid
voor het afspelen van een dvd ben je een speciale dvd codec nodig, dit is wel mpeg2 maar met het geluid en beeld kan het wel eens iets anders zijn dan gewoon mpeg2, je kan via het internet een goede dvd codec vinden (382kb gemiddeld) die alle dvds in alle programma's kan afspelen, ik gebruik zelf gewoon windows media speler. voor het omzetten van een film met tmpgenc (avi naar mpeg) moet je het geluid eerst waarschijnlijk ff omzetten naar een wav bestand (tmpgenc leest niet alle geluidsporen ook al kan je ze wel afspelen) dit kan heel gemakkelijk met goldwave gratis te downloaden. daarna plak je het geluidspoor er met tmpgenc er gewoon in na het selecteren van de film ff geluid selecteren. nadat de film is omgezet naar mpeg kan je het met tmpgenc dvd author omzetten naar vob files. deze manier van werken heb ik veel gedaan maar is erg omslachtig, dit alles kan met nerovision wat standaard bij de voledige versie van nero wordt geleverd(nieuwste) serienummer bij www.serials.ws kan je gewoon iedere film selecteren met alle mogelijke geluidsporen dit programma zet een film om van divx xvid mpeg naar vob files, hierbij is bitrate en afmeting perfect in te stellen.ik zou zeggen probeer het eens.Erik

Met vriendelijke groet,
Mister Downloader
calleke Bericht Geplaatst op 14-04-2004 Reageer met quote
Enthousiast lid
Inmiddels is het me gelukt om geluid EN beeld op een dvd te krijgenIn ieders geval bedankt voor jullie hulpGroetjes Calleke
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Multimedia » geen geluid